Dag 1 - Reisverslag uit Salou, Spanje van Imke Heltzel - WaarBenJij.nu Dag 1 - Reisverslag uit Salou, Spanje van Imke Heltzel - WaarBenJij.nu

Dag 1

Door: imkeheltzel

Blijf op de hoogte en volg Imke

28 April 2011 | Spanje, Salou

Hee allemaal,

Hier mijn eerste berichtje! Ik kan nog niemand via telefoon bereiken omdat ik nog geen winkel heb gevonden waar ik een simkaart kan kopen. Dus dan maar via hier. De vlucht is goed gegaan, in Reus hebben we een taxi gepakt naar Salou. We zitten de eerste 15 dagen met 15 meiden in een groot huis. Tegenover hotel Las Vegas. Hierna gaat ze ons verdelen. Het is tot nu toe erg gezellig. Vanmiddag hebben we al lekker op het strand gelegen en boodschappen gedaan. Om half 2 mochten we al in het hotel eten en dadelijk gaan we avond eten.. Vanavond gaan we al stappen in Tropical woehoe! Verder heb ik nog niet veel te vertellen de eerste dag! Alleen dat ik mijn stagebegeleidster nog steeds niet heb gezien?? Aardig!

xxx Imke

  • 28 April 2011 - 18:35

    Cora:

    Hey Immel,
    Leuk dat je ef laat weten dat je in Espagna gearriveerd bent. Met 15 meiden in een groot huis!!! Big Brother is watching you (ha ha ha). Geniet van je vrije dagen en het zonnetje en ik hoop dat je stagebegeleidster boven water komt. Anders kom ik wel (woehoe).
    Benieuwd naar je volgend verhaal!!
    Liefs Cora

  • 29 April 2011 - 07:58

    Paps:

    Vanavond al stappen in Tropical!?!?!?!?
    Ik open de site met; Imke gaat studeren in Spanje!?!?! ietwat overdreven???
    Gelukkig alles o.k. tot nu. Kus en laat snel weer iets horen. Ook van Anna

  • 29 April 2011 - 08:25

    Mam:

    Ha Immie,
    Gelukkig alles goed gegaan. 15 meiden in een huis, das wel erg veel, maar als het maar gezellig is. Geniet nog twee dagen want dan moet je ertegen aan.
    Groetjes en heel veel xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx mam

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Salou

Stage Salou

Recente Reisverslagen:

23 Juni 2011

8 weken

22 Mei 2011

Salou

10 Mei 2011

Alweer bijna 2 weken in Salou

02 Mei 2011

Eerste werkdagen.

30 April 2011

Dag 3
Imke

Actief sinds 14 Maart 2011
Verslag gelezen: 204
Totaal aantal bezoekers 12685

Voorgaande reizen:

28 April 2011 - 25 Oktober 2011

Stage Salou

Landen bezocht: