Eerste werkdagen. - Reisverslag uit Salou, Spanje van Imke Heltzel - WaarBenJij.nu Eerste werkdagen. - Reisverslag uit Salou, Spanje van Imke Heltzel - WaarBenJij.nu

Eerste werkdagen.

Door: imkeheltzel

Blijf op de hoogte en volg Imke

02 Mei 2011 | Spanje, Salou

Hallo!!

Gister heb ik mijn eerste werkdag gehad! Ik moest beginnen om 4 uur, tot 12 uur 's nachts. Het was erg leuk en ik heb leuke collega's. Alleen spreken ze allemaal spaans.. Maar ook engels. 1 collega is ook Nederlands maar daar heb ik nog niet mee gewerkt. Ik heb al vanalles mogen doen en het werk bevalt me goed! Ik was om 12 uur klaar en om kwart voor 1 in bed, om half 7 ging de wekker weer want moest om 8 uur weer beginnen. Voor het werk moest ik ook nog gaan eten dus moest om half 8 aanwezig zijn. 'S middags eten we rond 2 uur en 's avonds rond 9 uur.. Vandaag kwamen er weer meer mensen, morgen komen er veel Nederlanders en moet ik ook weer werken van 4 tot 12... Vanavond gaan we nog even kijken of we een fiets kunnen huren en moeti k weer eten in mijn eigen hotel. Vanaf nu kan ik niet meer elke dag op internet omdat ik het druk heb met werken dus..
Tot snel!! xx

  • 02 Mei 2011 - 21:29

    Cora:

    Daar ben ik al. Druk met werken.... en het stappen dan? Super dat de 1 ste indruk goed is van je werk. Toerisme is zo gek nog niet!
    Niet vergeten ons af en toe toch even bij te kletsen. Neem de fiets naar het werk en je hebt nog wat tijd over voor het internet.
    Grtz. van je knapste tante (hi hi) en oom Emiel en de meiden xxxx

  • 03 Mei 2011 - 05:56

    Paps:

    Blij dat het werken bevalt en voor voldoende afleiding zorgt. Ik heb ergens gelezen dat je nu ook gelukkig warm water hebt om te douchen.
    En die fiets is helemaal zo gek nog niet, trouwens al kennis gemaakt met je stage-begeleidster daar??
    Heel veel groetjes van iedereen hier op de praktijk.

    Paps

  • 03 Mei 2011 - 14:23

    Sharon:

    hee schatje, het bevalt je dus goed daar:) fijn om te horen haha!
    ik zit nu ook nog op het reisburo vandaag was ook wel een drukke dag hier.. sms me zodra het kan he.
    Liefs, xxxx nog veel succes;)

  • 03 Mei 2011 - 22:04

    Henk:

    hallo immie, ik vind het fijn om te horen dat je het werk leuk vind en dat je goede collega's hebt getroffen.ik denk dat je straks ook nog het aanspreek punt wordt voor de nederlandse gasten die nu op vakantie komen in spanje, tof meid en zet hem op

  • 04 Mei 2011 - 13:06

    Annelies:

    Hey Immel,

    Ben blij met wat positieve berichten, dat het werk leuk is. Nog een paar weekjes en dan komen wij al.
    Succes verder en veel liefs
    Annelies

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Salou

Stage Salou

Recente Reisverslagen:

23 Juni 2011

8 weken

22 Mei 2011

Salou

10 Mei 2011

Alweer bijna 2 weken in Salou

02 Mei 2011

Eerste werkdagen.

30 April 2011

Dag 3
Imke

Actief sinds 14 Maart 2011
Verslag gelezen: 291
Totaal aantal bezoekers 12702

Voorgaande reizen:

28 April 2011 - 25 Oktober 2011

Stage Salou

Landen bezocht: