Alweer bijna 2 weken in Salou - Reisverslag uit Salou, Spanje van Imke Heltzel - WaarBenJij.nu Alweer bijna 2 weken in Salou - Reisverslag uit Salou, Spanje van Imke Heltzel - WaarBenJij.nu

Alweer bijna 2 weken in Salou

Door: imkeheltzel

Blijf op de hoogte en volg Imke

10 Mei 2011 | Spanje, Salou

Hallo allemaal,
Donderdag ben ik alweer 2 weken in Spanje. Het lijkt wel al een maand! Het werk begint ondertussen al te wennnen. Mijn werkdagen zijn van 4 tot 12, daarna van 8 tot 4, dan weer van 4 tot 12 en van 8 tot 4 en ga zo maar door. Nu heb ik een dag in de week vrij. Morgen is mijn eerste vrije dagje en waarschijnlijk blijft woensdag ook mijn vrije dag. Het werk is leuk, ik mag al mensen inchecken en uitchecken en vanalles doen. Er zitten nu heel veel russen in het hotel, dat is iets minder. Morgen ga ik naar de markt in Cambrils. Het is hier elke dag super warm en zonnig. Een dag heeft het geregent. Het strand ligt 5 min. lopen van ons af dus kan elke dag lekker na het strand, voor of na het werk.. Het begint ondertussen een gewoon leventje te lijken hier. Ik ben ook al een paar keer opstap geweest, erg gezellig met de meiden. Verder heb ik niet veel te vertellen meer eigenlijk hihihihihihi doeiiixxx

  • 11 Mei 2011 - 14:49

    Cora:

    Tja, wij zitten zeker 2,5 uur rijden met de auto van het strand af. Het zonnetje schijnt echter ook wel, alleen superwarm is het natuurlijk niet zo vaak.
    Dus lekker relaxen on the beatch is er voor ons helaas niet bij (ha ha). Dat ga je straks missennnnnnnnnnnnnnn.
    Hopelijk heb je een superleuke 1e vrije dag gehad. Nog wat leuks op de markt gekocht? Enjoy je inmiddels (on-)gewone leventje.
    Liefs Cora en de rest van de fam.xxxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Salou

Stage Salou

Recente Reisverslagen:

23 Juni 2011

8 weken

22 Mei 2011

Salou

10 Mei 2011

Alweer bijna 2 weken in Salou

02 Mei 2011

Eerste werkdagen.

30 April 2011

Dag 3
Imke

Actief sinds 14 Maart 2011
Verslag gelezen: 216
Totaal aantal bezoekers 12703

Voorgaande reizen:

28 April 2011 - 25 Oktober 2011

Stage Salou

Landen bezocht: