Dag 2 - Reisverslag uit Salou, Spanje van Imke Heltzel - WaarBenJij.nu Dag 2 - Reisverslag uit Salou, Spanje van Imke Heltzel - WaarBenJij.nu

Dag 2

Door: imkeheltzel

Blijf op de hoogte en volg Imke

29 April 2011 | Spanje, Salou

Hallo allemaal,

Ik ben weer op internet dus zal meteen weer een verhaaltje achterlaten. Ik had me vergist, ik slaap met 12 meiden in een huis ipv 15. Het huis is een drama. Koud water om te douchen,schimmel op het plafond en alles is echt vies. De bedden vallen bijna uit elkaar.. Maar voor de rest is het wel gezellig. Ook hebben we onze stagebegeleidster nog niet gezien, terwijl we overmorgen moeten beginnen met werken. Gister zijn we even opstap gegaan. Als ik een simkaart heb zal ik jullie laten weten wanneer ik op skype kom.. Vandaag is het weer iets minder hier, bewolkt en niet echt warm. Ook is het 's nachts zoooo koud hier. Heb ook slecht geslapen omdat het zo ijskoud was. Wat we verder nog gaan doen vandaag weet ik niet..
xxx

  • 29 April 2011 - 12:00

    Ansj:

    ha schatje,

    aah het is huis de viezigheid is dus minder, nog erger als in Lloret dus?
    bah bah, word goed poetsen dan samen!!
    en zolang je stagebegeleider niet komt opdagen, kun je nog lekker even feesten! hihi

    kusxxxx

  • 29 April 2011 - 12:21

    Kimsj:

    Schatjee!

    wel gezellig daar dus!
    dat is al fijn om te horen. Is het nog erger dat in lloret haha we hadden gelukkig nog warm water ;)
    Ik heb vannacht goed geslapen was ik echt aan toe haha vanmorgen verslapen en daarna naar schooltje geweest! viel alweer de helft uit dus ben van 11u alweer thuis :/ Maar de Tropical ligt ook is Salou dus? of zijn jullie naar Lloret geweest?

    xxx'

  • 29 April 2011 - 14:56

    (tante) Cora:

    O la la, geen 4 * huis dus. Nou ja, je hebt een dak boven het hoofd; je moet ergens beginnen toch? Zou zeggen: op zoek naar Guan met een mooi huis + zwembad (ha ha )of samen een keer poetsen! Gelukkig is het wel gezellig en dat is het belangrijkste.
    Hier vandaag lekker warm, maar er is onweer op komst. Weet je al waar je gaat werken? Succes met het koude douchen en de rest. Blijven genieten van alle leuke dingen en de rest komt vast goed.
    Liefs van ons alle 4-tjes.
    Lotte-Fleur-Emiel-Cora

  • 29 April 2011 - 16:15

    Paps:

    jullie moeten toch op een of andere manier die stagebegeleidster te pakken kunnen krijgen, dat is toch van de zotte, zal wel op z'n spaans zo zijn.
    s'nachts dikke pyama aan!!!!!!!
    kus paps en anna

  • 30 April 2011 - 11:12

    Dennis:

    Oei-oei, klinkt allemaal vervelend daar, strand, stappen.... Geniet maar lekker en die stagebegeleidster zal zo wel uit haar siësta ontwaken haha!
    Succes en heel veel plezier!
    Dennis

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Salou

Stage Salou

Recente Reisverslagen:

23 Juni 2011

8 weken

22 Mei 2011

Salou

10 Mei 2011

Alweer bijna 2 weken in Salou

02 Mei 2011

Eerste werkdagen.

30 April 2011

Dag 3
Imke

Actief sinds 14 Maart 2011
Verslag gelezen: 248
Totaal aantal bezoekers 12704

Voorgaande reizen:

28 April 2011 - 25 Oktober 2011

Stage Salou

Landen bezocht: