Salou - Reisverslag uit Salou, Spanje van Imke Heltzel - WaarBenJij.nu Salou - Reisverslag uit Salou, Spanje van Imke Heltzel - WaarBenJij.nu

Salou

Door: imkeheltzel

Blijf op de hoogte en volg Imke

22 Mei 2011 | Spanje, Salou

Hallo allemaal!!

Hier gaat alles prima. Super warm.
En ondertussen alweer een dikke 3 weken hier. Gister heb ik tot 4 uur gewerkt. Daarna ben ik samen met Kelsey naar de meisjes gegaan naar het ander appartement in Cap Salou. Bij hotel Cala Font. Bij hun appartement is een zwembad dus daar hebben we lekker gezwommen met zijn alle. We hadden unox soep en knakworstjes en broodjes gehaald. Want in dat appartement kun je koken bij ons niet. Toen hebben we lekker met zijn alle unox soep gegeten. Gister avond zijn we nog opstap geweest met 4 meiden. Was gezellig maar wel weer optijd thuis. Vandaag had ik een dagje vrij. Het was de bedoeling om naar de markt in Bonavista te gaan. Maar helaas werden we pas om kwart over 12 wakker en was de markt maar tot half 2.. Beetje jammer dus.. Toen zijn we maar naar het strand gegaan 's middags. En nu zitten we met 3 meiden te computeren bij het cafeetje tegen over het hotel. Met het werken gaat ook alles prima. Gister was het erg druk, maar dat is normaal voor op een zaterdag. Er kwamen er veel mensen inchecken. Heel veel nederlanders. Maar vooral russen, er zijn zooooooooveel russen hier in Spanje en in het hotel niet normaal! En dat zijn echt niet leuke mensen, ze drinken de hele dag door, zijn altijd zat en heel onaardig. Heb al veel rare dingen met die russen meegemaakt in het hotel. Maar omdat het zo druk was ging de tijd wel erg snel voorbij. Morgen moet ik weer om 4 uur beginnen met werken tot 12, dinsdag weer van 8 tot 4 en woensdag heb ik alweer vrij. We hebben weer een ander werkrooster gekregen en nu ben ik woensdag helemaal alleen vrij. Dus veel heb ik niet aan mijn vrije dag.. Want ik kan niet veel gaan doen in mijn eentje. Ik heb wel echt super leuke collega's. Een nederlandse vrouw, en de rest is allemaal spaans. Dus zo kan ik wel goed spaans leren, maar ik praat vooral engels met ze. Mijn spaans gaat wel steeds beter. Vanavond ga ik niet veel meer doen denk ik zo.. Morgen gaan we naar de markt hier in Salou zelf. Als we optijd wakker zijn tenminstse. Zo nu zijn jullie weer een beetje op de hoogte van mijn leventje hier in Salou..
Groetjes en xxx

  • 23 Mei 2011 - 16:46

    Dennis:

    Ha die Im, eindelijk nog eens een update uit Salou haha! Maar goed, geen nieuws is goed nieuws zullen we dan maar zeggen... Hard werken daar in Spanje dus, maar zo te horen ook genoeg tijd voor om te relaxen.
    Werk ze en heel veel plezier!
    Groetjes uit Weert!

  • 06 Juni 2011 - 08:09

    Truus:

    Hoi Imke

    wat fijn dat je het naar je zin hebt daar in het verre Salou
    het is meer een werkvakantie
    geniet vooral van alles wat er te doen is en daarnaast ook nog een beetje werken en leren .
    had je al gehoord dat Jaap en Koen zijn geboren .
    heel veel groetjes en xxx uit Weert

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Salou

Stage Salou

Recente Reisverslagen:

23 Juni 2011

8 weken

22 Mei 2011

Salou

10 Mei 2011

Alweer bijna 2 weken in Salou

02 Mei 2011

Eerste werkdagen.

30 April 2011

Dag 3
Imke

Actief sinds 14 Maart 2011
Verslag gelezen: 1306
Totaal aantal bezoekers 12677

Voorgaande reizen:

28 April 2011 - 25 Oktober 2011

Stage Salou

Landen bezocht: